Esperit

Een nieuwe website voor Esperit

De afgelopen jaren heeft Esperit een snelle groei doorgemaakt. Meer herkenbaarheid in de markt voor de afzonderlijke bedrijfsonderdelen werd daardoor steeds noodzakelijker. Dat is gerealiseerd met een eigentijdse huisstijl waarin elk bedrijfsonderdeel een eigen gezicht heeft, maar ook duidelijk 'familie' van elkaar is. 
Bij een nieuwe huisstijl hoort natuurlijk een nieuwe website. Daarom hebben wij, in samenwerking met Danielle Hofstede van Diyou die de website heeft ontworpen, de nieuwe website voor Esperit gerealiseerd.

Esperit introduceert nieuwe huisstijl voor drie bedrijfsonderdelen

Onder Esperit vallen drie verschillende bedrijfsonderdelen: Esperit Youngs, Esperit Plants en Esperit Elements. Esperit heeft het allemaal: van jong stek, tot volgroeide planten en planten die ‘interne promotie’ hebben gemaakt en deel uitmaken van een mooi arrangement.

Ieder bedrijfsonderdeel heeft dus zijn eigen klanten en expertises. Vanuit het hoofddomein www.esperit.nl kun je kiezen voor één van de drie bedrijfsonderdelen. Ieder bedrijfsonderdeel heeft een eigen homepage, maar uiteraard zie je nog wel dat ze allemaal bij de Esperit-familie horen. Doordat er op elke aparte homepage wordt geattendeerd op, en gelinkt naar, de andere homepages, maken klanten van het ene bedrijfsonderdeel kennis met de andere twee bedrijfsonderdelen.

Eindeloze mogelijkheden

Esperit wil met de nieuwe website graag benadrukken dat er ontelbaar veel mogelijkheden zijn met hun planten. Met een eigen 'planthunter' werkt het bedrijf actief aan de verbreding van het assortiment. Inmiddels telt de collectie een groot aantal eigen soorten. Daarom is er voor Esperit Plants en Esperit Elements een inspiratiepagina ingericht. Onder Esperit Elements worden complete arrangementen gepresenteerd voor grote (internationale) retailketens. Ook voor klantspecifieke wensen ben je bij Esperit Elements aan het juiste adres.

Akkoordakkoord