Neuromarketing Event

JEM-id Inspires

Geen kerstcadeau voor onder de boom, maar een cadeau in de vorm van inspiratie, prikkels en kennis voor klanten en relaties van JEM-id. Daarom is ‘JEM-id Inspires’ bedacht. De eerste editie stond in het teken van ‘neuromarketing’ en vond plaats op donderdagavond 15 maart bij JEM-id. 

Om een orgineel kerstcadeau te geven bedacht JEM-id hun klanten daarom te gaan inspireren met verschillende sessies, waarvan deze editie de eerste was. In 2018 zullen er nog verschillende sessies volgen.

Neuromarketing

Neuromarketing bestaat nog niet zo lang, maar het wordt wel een steeds bekender en populairder onderwerp. Met inzichten uit onderzoeken naar het brein, kan er een effectievere marketingstrategie op worden gezet. Daarom was JEM-id er al snel van overtuigd dat dit het eerste onderwerp moest worden van JEM-id Inspires. Ook wij passen neuromarketing al toe, bijvoorbeeld in het design en look-and-feel van onze softwarepakketten en de websites die wij realiseren. Echter, de marketeers van JEM-id zijn ook (nog) niet gespecialiseerd in neuromarketing en daarom schakelden zij een echte kenner in: neuromarketeer Tim Zuidgeest. Ellen Samwel, online marketeer bij JEM-id, reageerde erg positief: “Ik heb veel nieuwe inzichten gekregen door Tim, deze inzichten wil ik zeker gaan toepassen binnen JEM-id!”

Tim Zuidgeest

Tim Zuidgeest van Studio ST&T wierp in een interactieve en inspirerende sessie een nuchtere blik op neuromarketing. In deze sessie werd uitgelegd hoe succesvollere marketing kan worden bereikt in verschillende sectoren en bedrijven. Tim Zuidgeest vatte deze inspirerende sessie samen: “Mensen doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze doen”. Hij gaf de klanten van JEM-id inspirerende tips die zij in hun bedrijf kunnen toepassen.  

JEM-id kijkt terug op een geslaagde eerste editie van JEM-id Inspires en kijkt uit naar de volgende editie!

 

Akkoordakkoord