Consumenten en retailers inspireren, informeren en verrassen

Sweetpoint

Wat Sweetpoint dagelijks drijft? Ze willen veruit de beste zijn in het leveren van zoete puntpaprika’s. Ze willen consumenten en retailers inspireren, informeren en verrassen. Daar hoort een huisstijl bij die dat uitstraalt. Die kwam er! De nieuwe website was het volgende punt op de To Do list, want bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website. Waar wij met veel enthousiasme aan hebben gewerkt.

Het doel

Het doel van de nieuwe website is om de bezoeker, met name de consument, te inspireren en verrassen met nieuwe recepten met de zoete puntpaprika om zo de vraag naar puntpaprika’s te vergroten. Om dit te realiseren spelen de recepten een belangrijke rol op de nieuwe website. Ook speelt Sweetpoint via zijn website in op een belangrijke pijler: het aanbieden van zoveel mogelijk rendement op het gebied van smaak, gemak en gezondheid voor de retailer. Dit doen ze niet alleen door het bieden van informatie over de laatste trends en insights maar ook door regelmatig interessant onderzoek te plaatsen op hun website.

overlay
Meer informatie?

Meer weten?

Geef me gerust een belletje

Vanja van der Palm