Binnen de sierteeltsector is netwerken van groot belang om producten onder de aandacht te brengen. Excel wordt regelmatig gebruikt om aanbiedingen, offertes en prijslijsten in te maken, echter is dit programma hier niet specifiek voor ingericht. JEM-id heeft op deze behoefte ingespeeld door het nieuwe softwaresysteem HortiHeat te introduceren. Deze mobiele marketingtool is gemaakt voor telers uit de sierteeltsector en zorgt er onder meer voor dat gebruikers aanbiedingen in professionele lay-outs kunnen versturen en zij op eenvoudige wijze hun gehele netwerk kunnen beheren.
Mogelijkheden HortiHeat
HortiHeat is een nieuw softwareprogramma voor sierteelt telers, waarmee je in slechts enkele klikken je netwerk kan beheren door het versturen van professioneel opgemaakte campagnes, prijslijsten en offertes. Het systeem biedt kwekers diverse mogelijkheden en voordelen:
Het in kaart brengen van aanvragen
In oktober is de landingspagina www.hortiheat.nl online gegaan. Direct na de livegang kon een groep van slechts 25 geïnteresseerden zich opgeven als testpersoon van de multifunctionele tool. Deze aanmeldingen waren in een mum van tijd binnen. “Wij hebben ons direct aangemeld, want wij denken dat dit soort programma’s in de toekomst noodzakelijk zijn om aan alle wensen van de klant te voldoen. Om de vele aanvragen zo goed en zo snel mogelijk in kaart te brengen en te kunnen opvragen is een programma als HortiHeat hard nodig”, aldus Daan Tas van kwekerij Kokoplant.
Sneller en soepeler
“HortiHeat kan gebruikers helpen om hun dagelijkse werkzaamheden sneller en soepeler te laten verlopen. Vanaf deze week gaan we het programma introduceren bij alle testpersonen en gaat de pilotfase per 1 januari 2017 van start. Ons plan is om HortiHeat in april op de markt te lanceren”, aldus Jerry de Brabander, accountmanager van HortiHeat.
Erik Wielders