Zit jij vol met creativiteit en ben je op zoek naar een baan waarin dit van pas komt? Dan heb je hier de juiste vacature gevonden. In deze functie zet jij je in om de producten van jem-id nóg beter neer te zetten. Je krijgt genoeg uitdaging en afwisseling, want geen dag is hetzelfde.
Als UX designer ga je werken aan de producten die wij ontwikkelen. Met jouw creativiteit kun je alle kanten op. Onze missie is het behouden van de wereldwijde voortrekkersrol van de Nederlandse tuinbouwsector, door middel van slimme software en IT oplossingen. Dit doen we door continu bezig te zijn met het ontwikkelen van de meest innovatieve softwareproducten voor de AGF- en sierteeltsector. Aan die innovatieve producten ga jij werken! In deze veelzijdige rol als UX designer houd je je bezig met o.a. de volgende werkzaamheden:
jem-id ontwikkelt software voor de AGF- en sierteeltsector. Met onze softwareproducten helpen we onze klanten op het gebied van digitalisering vooruit. We zijn een jong en ambitieus team met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. We hebben een platte organisatie en vertrouwen hierbij op de professionaliteit van de medewerkers. Verder heb je bij ons een onbeperkt aantal vrije dagen, heb je de mogelijkheid om flexibel thuis te werken en stimuleren wij het volgen van cursussen en trainingen voor de persoonlijke ontwikkeling.
jem-id is een professioneel bedrijf waarin we hard werken, maar ook graag ontspannen. Zo sporten we regelmatig samen en zetten we de bloemetjes buiten tijdens gezellige uitjes.
Voor Floriday werken we aan functionaliteiten waarmee kopers en kwekers digitaal zaken kunnen doen met elkaar. We ontwerpen functies zoals Mijn winkel waarmee kwekers een eigen webshop hebben waarop zij hun eigen assortiment tentoonstellen aan kopers en het aanbod onder de aandacht kunnen brengen. Naast de winkels van kwekers werken we aan een grote zoekmachine voor kopers waar zij op een snelle manier door het aanbod kunnen zoeken. Dagelijks zijn er gemiddeld 3 miljoen actieve aanbodsregels te koop op het platform. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat kopers snel het aanbod vinden dat voor hen relevant is.
We werken aan een Messenger functionaliteit waarmee we de sierteeltsector met elkaar in contact brengen. Uit ons onderzoek is gebleken dat er veel communicatie via whatsapp, e-mail en telefoon plaatsvindt over bijvoorbeeld bestellingen die worden geplaatst binnen Floriday. Kopers en kwekers bellen gemiddeld wel tot 110 minuten per dag. Met de Messenger willen we de communicatie efficiënter en duidelijker maken. Onze functionaliteit moet de verwachting van onze gebruiker gecreëerd door o.a. WhatsApp overtreffen om hen uiteindelijk de overstap te laten maken.
Met HortiHeat ontwerpen we een applicatie die kwekers helpt om op een eenvoudige, maar professionele manier marketing en sales te bedrijven. Kwekers maken aanbiedingen voor klanten en registreren taken en contactmomenten in de app. Zo weet je precies wat je hebt afgesproken met je klanten en welke klanten extra aandacht nodig hebben. We willen dat de applicatie aanvoelt als een extra verkoper in je verkoopteam, en werk voor je uit handen neemt.